Søg på bloggen

mandag, december 20, 2010

Kender Du Den Om Rudolf





I torsdags (tror jeg nok) vovede jeg mig ud i kulden for at tage med hen til min søsters vuggestue og se hende lave juleoptog på trods af sygdom. Hende og en masse små andre børn havde fået malet rød næse, rottehaler - kun pigerne ikk' -  et lille rensdyrsgevir i håret, og så var de ellers klar til at synge mens de holdt fast i et langt torv. Åh, de var søde!
Men det holdt ikke så lang tid før børnene gav slip på torvet og løb ud til deres forældre da de gik forbi dem - inkl. min søster, hun var vidst den første til at baile ;)
Men hyggeligt var det nu med hjemmelavet, varm æblemost m/ kanel og kanelsnegle, mmm - selvom jeg jo ikke er så begejstret for rensdyr eller andet med gevir hæhæ.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...