Søg på bloggen

lørdag, december 11, 2010

Juleshopping & Tivoli













Igår tilbragte jeg en hel fantastisk dag og aften sammen med min søde kæreste, hvor vi først tog på strøget og forsøgte at købe julegave, og her skriver jeg forsøgte, da det virkelig var umuligt at komme ind i nogle butikker - Søstrene Grene var nok det værste! - og når man endelig ku' komme rundt og finde tingene, opgav man nærmest enten at gå til kassen/få pakket gaverne ind. Puhaa.. men det var ihvertfald enormt hyggeligt at tulle rundt i gaderne sammen :)
Omkring kl. 18:30 mødtes vi med min mor og lillesøster for at tage i juletivoli. Vi spiste på Balkonen (flæskesteg & and hæhæ) og derefter tog min mor & søster hjem. Mig og A blev i Tivoli og gik rundt og kiggede, spiste spanskrør og legede på den nye Rasmus Klump-legeplads inden vi tog hjem ved 23-tiden. Det var virkelig en dejlig dag :)
Idag har min kære far fødselsdag og inviterer først æbleskiver & glögg, og flæskesteg til aftensmad, og i aften skal jeg i byen med de søde piger. Ha' en fantastisk lørdag!

1 kommentar:

ChristinaIN sagde ...

Det lyder som nogle hyggelige dage :-) er vild med det billede af dig og din kæreste, hvor er det sødt.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...