Søg på bloggen

tirsdag, december 14, 2010

Julegave

Ja, nu har jeg læst hos samtlige bloggere, at de køber en julegave til dem selv, så dét er jo en perfekt grund til hvorfor jeg også må købe en julegave til mig selv - synes jeg ;)
Dog, har jeg valgt at vente med at købe den til den 26/27. december når butikkerne har åbent igen efter jul - for så har jeg købt gaver til min familie og kæreste og alt det dersens, og kan derfor tillade mig at købe noget til mig selv hæhæ..


Men når man kigger på Mulberrys hjemmeside og allerede har købt og betalt den med sine øjne, så er det sgu svært at skulle vente til EFTER jul, når det jo er lige nu jeg har brug for den.. for jeg kan da umuligt bruge min gamle slidte pung fra ASOS mere, selvom it's an oldie but goodie.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...