Søg på bloggen

onsdag, december 15, 2010

Inspire me

Én god ting ved at være sygemeldt fra arbejdet (hele ugen!) er vel, at man forhåbentlig kan få styr på hvad man skal købe/gi' i julegave - når nu man ikke laver andet end at ligge på sin flade herhjemme. Ja, det ville jeg ihvertfald mene, men det er desværre ikke tilfældet (endnu) for jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg skal give min familie??? Modsat Rikkes indlæg omkring at det er Mission Impossible at finde gave til fædre, så er min far sjovt nok den eneste jeg har købt gaver til :) 
Jeg ved dog, at jeg bl.a gerne vil male en gave til nogle i familien lidt i stil med maleriet oven over (som jeg malede/tegnede til min veninde i 20 års gave) men det er lidt som om, man ikke rigtig blir inspireret til at male noget, når man har hovedpine, ondt i halsen, er forkølet konstant. 
Hvad gør I, hvis I mangler lidt inspiration, når I skal være kreative?? :)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...