Søg på bloggen

tirsdag, december 14, 2010

Forsinkede pakkegaver...

Det slog mig lige før, at jeg fuldstændig har glemt at poste billederne af alle mine pakkekalendergaver, som jeg har taget billeder af løbende. Sidste år fik jeg også pakkekalendergaver, hvor der var en masse flytte-hjemmefra-ting (f.eks køkkenting) og det var rigtig lækkert. I år har jeg indtil videre fået en masse blandet, både noget julepynt, opbevaringsting, ugle-ting (hæhæ) og lidt til maven.. mmmm.
Nedenunder kan I så se hvad jeg har fået fra den 5. - 14. december (talk about slow) af den kære, rare julemand :)

Arizona-Icetea, nam nam..
Lille lysestage
Ugle træ-dekorationer :)
Lilla bøjle fra Søstrene Grene
Nuttet ugle igen :)
Flot vase :)
Pistacie-nødder hæhæ..
Vaskeklud med uglemotiv :)
''Fødselsdags''-skilt til døren
Opbevaringshjerte af glas til min fine ring fra A

4 kommentarer:

Amalie sagde ...

Hejsa.
Ihh vil gerne følge din blog, men har ikke bloglovin' og du har ikke et faste læsere felt?!?!? :D:D:D

Amalie//
missamalie.blogspot.com

MELANIE D. sagde ...

Ih, hvor dejligt du vil følge! :)
Men jeg kan sagtens forstå dit problem, har tilføjet faste læsere-knappen i sidebaren nu - men kan simpelthen ikke finde ud af at få det frem, i den øverste bar. Dét er ellers sådan jeg tilmelder mig andre blogge, så forstår ikke hvor min mangler?
Men håber du kan følge bloggen, via ''faste læsere'' i sidebaren nu ;)

Louise Cecilie sagde ...

Hvor har du fået rigtig fine ting :D

MELANIE D. sagde ...

Mange tak =)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...