Søg på bloggen

søndag, december 12, 2010

Fødselsdag den 3. advent






På denne 3. advent har jeg tilbragt dagen sammen med min familie, da min lillesøster fylder 2 år idag, så derfor har vi holdt fødselsdag for hende hele dagen. Venner & familie kom på besøg til boller, varm kakao og lagkage kl 14:00 og jeg tror min søster fik så mange gaver, at man umuligt kan finde på mere til hende, når det om lidt er jul! Men hun nød dagen rigtig meget :)
Imorgen skal jeg på arbejde, har desværre stadig halsbetændelse men har ikke mere penicillin at tage, så skal undersøges af en special halslæge, fordi jeg netop stadig har ondt efter så lang tid. Øv, bare jeg når at blive ordentlig rask inden juleaften.
Håber i har haft en dejlig søndag og 3. advent :)

3 kommentarer:

Louise Cecilie sagde ...

Hvor ser det rigtig hyggeligt ud! Savner at hygge sådan sammen med min familie også :D Og tillykke med din lillesøster...

Hvilket kamera bruger du? Synes de er rigtig gode.

ChristinaIN sagde ...

Ej hvor dejligt :-) hvor ser de to dog søde ud

MELANIE D. sagde ...

De er super søde, hæhæ..
Jeg bruger Canon 1000d og det er virkelig også alle pengene værd! :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...