Søg på bloggen

mandag, december 20, 2010

FAIL

Min nye scrunchie fra GT er nærmest groet fast i mit år
Seriøst. Det er for viiiildt fail at jeg ikke har postet et eneste indlæg i weekenden - for har haft masser af ting jeg gerne ville dele med jer.
Men i fredags sov jeg hos A efter vi var i byen, og eftersom jeg har været hos ham hele weekenden uden mit USB-stik til kameraet, har jeg ikke kunne oploade nogle billeder. Mæææn, der må jeg indrømme at jeg nok også havde lidt for mange tømmermænd og for lidt overskud til noget som helst hæhæ.
I søndags tog jeg så i fields med A for at købe en milliard julegaver og havde efterfølgende tænkt mig at blogge om aftenen. Indtil jeg pludselig lå og kastede op hele aftenen/natten/morgenen :(
NU har jeg endelig lidt overskud til at tænde computeren - så glæd jer til flere indlæg i løbet af dagen - hvis jeg da ikke ligger med hovedet i toilettet - :)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...