Søg på bloggen

søndag, december 05, 2010

Et lille dagenz



Billederne er fra i fredags, inden jeg skulle til julefrokost med arbejdet
Hele det der 'dagens-indlæg-koncept' er jeg personlig fuldstændig vild med, og jeg elsker når alle andre bloggere oploader billeder af dagens outfit, da det både inspirerer og skaber glæde. Personlig, er jeg så dog virkelig ringe til selv at få tage billeder af mit eget outfit selvom jeg gerne ville, men det er jo lidt svært når man ikke altid lige har en fotograf ved hånden, når der er brug for det. Men øvelse gør mester, og jeg skal også nok få skaffet en sød fotograf som gider hjælpe, så jeg kan få lagt nogle billeder ud.
Hvis der er nogen, som har ideer til at få taget billeder fra top til tå, må de meget gerne dele ud af råd, for jeg kan simpelthen ikke finde nogle gode vinkler som virker med selvudløseren.
Men lige nu må i nøjes med små snapshots :)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...