Søg på bloggen

torsdag, december 16, 2010

Dreaming...

Det er lige hvad jeg gør. Drømmer mig tilbage til mig og A's lille men fantastiske tur til London i foråret, hvor vi var henne for at se John Mayer på Wembley Arena. Det var intet mindre end fantastisk! Håber rigtig meget på vi kan gøre noget lignende igen næste år - det var kun en 3 dages tur, men nogle gange gør det virkelig en forskel. Man behøver ikke altid tage 14 dage til Gran Canaria for at få en afslappende ferie eller tage 2 måneder rundt om jorden for at opleve en masse. Indrømmet, jeg ville også rigtig gerne opleve verden på sådan en måde, og det er da også noget jeg håber at kunne gøre en dag.
Men alligevel var de 3 dage virkelig fantastiske, og det var så dejligt kun at være mig og A alene i en storby, hvor vi kunne gøre/tage hen/spise/sove/stå op som vi ville. Det var endda som at være helt nyforelsket. Dét her er A's yndlingsbillede af mig fra turen, han synes der er et eller andet dejligt over det, men det er jo også ham som er fotografen hæhæ. Når vi sammen kigger på billederne en gang i mellem, bringer det en masse glade og dejlige minder frem - især det med at føle sig nyforelsket, og det synes jeg, er virkelig dejligt hvad 3 dage kan gøre en.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...