Søg på bloggen

tirsdag, december 21, 2010

3 dage..

...Til at få købt de sidste julegaver (!), 3 dage til at ''lave'' de sidste julegave-projekter færdige, 3 dage til at få købt 300.000 meter gavepapir, en milliard meter gavebånd i lige dén røde farve jeg har tænkt på, 80.000 meter tape plus lidt ekstra, 150 til-og-fra-kort og 1000 stykker gavepynt, 3 dage til at få købt nye rammer (til hemmeligheder), 3 dage til få købt outfit til juleaften, 3 dage til at blive rask, 3 dage til at tage mig sammen i så jeg kan få lagt ny neglelak på, 3 dage til postmanden inden han dør, hvis mine julegaver ikke er blevet afleveret, 3 dage til at rydde op på mit værelse, 3 dage til få sendt julekort (som om), 3 dage før jeg ser A <3, 3 dage til at pakke 150 gaver ind (sådan cirka ikk'), 3 dage til at skrabe et juletræ på min skrabekalender og vinde 1 million kroner, 3 dage til at gøre rent på mit værelse, 3 dage til det er juleaften - just a reminder til mig selv :)

2 kommentarer:

Indian Sarees sagde ...

Is the shopping is for christmas eve ?

MELANIE D. sagde ...

yes but i still need to buy some more gifts :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...