Søg på bloggen

søndag, december 05, 2010

2. advent







Idag er det 2. advent og det har vi fejret herhjemme i ligeså stor stil som 1. advent. Dvs, vi har bagt & dekoreret kagemænd, kagekoner, julegrise, julestjerner & julehjerter, lavet romkugler med kokus & chokolade, lavet masser af forskellige konfekt, dyppet hvid (smeltet) chokolade i kokos, tranebær & abrikos, lavet kæmpe klejner og hørt masser af julemusik! Hold da op, der var mange ting at huske :)
NU ligger jeg oppe i min dejlige seng sammen med A og hygger og forbereder mig på, at jeg allerede skal på arbejde imorgen - det var dén weekend!

4 kommentarer:

Nora sagde ...

det lyder som en rigtig god søndag :)

ChristinaIN sagde ...

dejlige billeder! de der kugler ser vildt lækre ud, sådan nogle kunne jeg godt finde på at lave :-)

Frk. Emma sagde ...

Årh, det konfekt ser lækkert ud! :D

MELANIE D. sagde ...

Tak for de søde kommentarer allesammen :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...