Søg på bloggen

onsdag, december 01, 2010

1. december









Idag er det den 1. december og hold nu op, hvor har jeg glædet mig længe til denne måned begyndte igen! Jeg er kæmpe fan af julen især fordi det virkelig er en hygge-måned i stor stil. Så selvom jeg ligger syg med en grim halsbetændelse og er på penicillin, har jeg samlet kræfter til at få ryddet op på mit værelse, så jeg kunne skabe lidt julestemning herinde.. Og helt seriøst, så glæder jeg mig sku' til at se Pyrus i aften, håber ikke jeg er den eneste???? :)

6 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

jeg ELSKER det første billede! indbegrebet af hygge!

Louise Cecilie sagde ...

Hold da op, er heelt vild med dit værelse på det første billede!
og... risengrød nam nam :D

MELANIE D. sagde ...

Tak hvor er i søde! Er også blevet godt tilfreds med mit værelse efterhånden, nu man ikke har egen lejlighed ;)

EMMA sagde ...

Årh, det ser ud som en rigtig hyggelig december dag! :-)

MariaDue sagde ...

Elsker dine skohylder :)

MELANIE D. sagde ...

EMMA - det var også rigtig hyggeligt, elsker december :)

MariaDue - Ihh, tusind tak, er også super glad for dem!!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...