Søg på bloggen

tirsdag, december 28, 2010

1. & 2. juledag

Julefrokosten er klar, parat, til start :)

Ingen julefrokost uden julebryg

Pakkeleg! Vandt kun én gave :(

Min lillesøster er helt skudt i A :)

Næste julefrokost klar, parat, til start!

Jule-hyacinter til farmor :)

Lidt utraditionelt julefrokostbord i år...

...Men stadig det flotte juletræ!

Pakker spændt mine gaver ud :)
Okay, det er den 28. december idag men som man siger: better late than never! Det er som om jeg lige havde brug for en ekstra dag at komme mig på oven på al den fede julemad hæhæ


Uh, jeg har ellers travlt idag - blir simpelthen nødt til at komme ud og kigge i butikkerne med al det udsalg! Og nåh ja, så skal jeg til julefrokost med den gamle gym. klasse i aften, så skal også lige ha' steget nogle fiskefileter på et tidspunkt! Vil også gerne vise alle de vidunderlige gaver jeg har fået på et tidspunkt - især gaverne fra A.. Ahhh, fornemmer lidt pres her hæhæ.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...