Søg på bloggen

lørdag, november 13, 2010

Tøjkrise...

Åh, selvom det er hyggeligt at kigge på efterårs billeder, er det nu rart nok at ligge under dynen - i varmen...


Ligger under dynen og overvejer hvad jeg skal tage på i aften - eller rettere sagt - kaste på, for det bliver da nok først i sidste sekund, at jeg finder ud af det. Trænger seriøst til noget nyt tøj.
Jeg skal til min farmors 70 års fødselsdag i aften, det glæder jeg mig rigtig meget til. Det er simpelthen så hyggeligt at være derhjemme. Man blir nu også altid ekstra forkælet... hæ hæ.
Håber jeg kan nå hjem til min mamma og hente mit kamera, så jeg kan få taget nogle billeder af i aften. Så kan I jo også se, hvad jeg ender med at tage på.. måske? 
Nåh, men ellers så rigtig god lørdag - især jer som skal til Sensation :)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...