Søg på bloggen

søndag, november 14, 2010

Søndag = brunch


Ja, jeg fik jo aldrig hentet mit kamera igår - mest fordi egentlig ikke orkede, så der kommer ikke rigtig nogle billeder fra igår - men så har jeg da et billede fra en anden  fødselsdag - dog en børne =)
Til gengæld har jeg fået min mor til at tage mit kamera med idag, når vi igen skal til fødselsdag. Hvis du spørg mig bør man absolut ikke lave andet end at spise brunch og putte sig under dynen på en søndag, men nu skal jeg allerede op og i bad.. Og jeg har IKKE fået brunch!
Desuden er jeg lidt kvæstet efter igår, det blev ret sent før vi kom hjem men hyggeligt var det nu altså. 
Nu tror jeg, jeg vil punke le boyfriend om i det mindste at lave lidt røræg und bacon til os, inden vi hopper i bad.. hæ hæ. God søndag!

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...