Søg på bloggen

tirsdag, november 23, 2010

Sick and tired!

Dét er hvad jeg er! Altså af at være syg :) Puha, har været forkølet, haft ondt i halsen, haft feber on/off og hovedpine (dagligt) de sidste 2 måneder - nogle dage værre end andre. Indtil videre har jeg så været sygemeldt siden mandags i håb om, at min krop kan få lidt ro, så det her snart vil slutte. Men ØV, det er sku da trist at ligge herhjemme og bare være syg. Man får jo heller ikke brugt tiden til noget konstruktivt som f.eks. at vaske tøj, rydde op eller gøre rent (jesuz, her trænger!). Jeg ved jo godt, at når man er syg, så er det heller ikke rigtig muligt, men når man ikke ligefrem ligger og kaster op, men bare er sløj og træt, så kan jeg simpelthen ikke la' vær' med at få det lidt skidt over, at jeg ikke får lavet lidt herhjemme.. Jeg gider ihvertfald ikke bruge tid på det, når jeg er rask og frisk, hæ hæ..

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...