Søg på bloggen

torsdag, november 25, 2010

say yes!




Er simpelthen bare SÅ lykkelig lige nu.

Lige siden jeg fik datoen for lanceringen af Lanvin for H&M, og det gik op for mig, at jeg på ingen måde ville kunne være med til dét pga mit arbejdsskema, som ikke lige er til at rykke med i øjeblikket, har jeg virkelig ærget mig godt og grundigt.
Jeg var endda syg i mandags - og derfor også tirsdag - men kunne på ingen måde overskue at tage derind/kigge på nettet, da klokken slog 08:00. 
Jeg har først raskmeldt mig til idag, og dermed været på arbejde (8-16) og da jeg så havde en aftale med min gode veninde (S) inde i byen, tænkte jeg at vi lige kunne se, om der overhovedet var noget tilbage nu (torsdag?!?!)
DET VAR DER!!! Kjolerne var fantastiske, men da min konto allerede er i den forkerte ende af overskud, måtte jeg desværre nøjes med kun at prøve (alle samtlige kjoler)..
Gik først i panik, da de (sorte) stiletter jeg havde udset mig ikke fandtes i andet end 36 - jeg er 37 - men THANKYOUGOD for at de er større i størrelserne, så derfor passer 36'eren perfekt til mig! Lykkelig er hvad jeg er nu - og helt vildt træt :)

2 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Jeg ELSKER de sko! Bare en skam de har valgt ikke at lave op til str. 41 :(

.. Desuden er jeg vild med Lanvins poser og indpakning. Det er næsten halvdelen af fornøjelsen, for ih, hvor er det bare en fryd for øjet.

MELANIE D. sagde ...

De er også overdrevet flotte - er SÅ glad for jeg nåede at få dem!
Har dem faktisk stadig stående i æsken i posen, netop fordi jeg synes indpakningen/posen er så flot ;)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...