Søg på bloggen

tirsdag, november 30, 2010

Harry Potter 7, part one



Vil lige skynde mig at fortælle om igår, hvor jeg var i biografen med min far, bror og kæreste for at se Harry Potter og Dødsregalierne, som jeg personligt synes var FANTASTISK! Men , der skal heller ikke så meget til før jeg er imponeret når det gælder Harry Potter-filmene :)
Jeg synes faktisk, det var helt vildt, at den varede to en halv time (!) for jeg havde da virkelig den der 'NEJ - ER DEN SLUT???' følelse til sidst, så jeg glæder mig godt nok til den sidste film udkommer juni 2011.
Nu vil jeg se film sammen med min søde kæreste, inden jeg lægger mig til at sove - har en grim halsbetændelse (hvilket også er derfor der ikke er blevet postet så meget, som jeg gerne ville) så er altså rimelig sølle og træt for tiden. Men ikke imorgen - for imorgen er det nemlig den 1. december, og DÈT GLÆDER JEG MIG TIL :)

2 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Du har ret - det er en af de bedste harry potter film til dato. Og tiden fløj bare afsted, da man sad derinde. Virkelig - jeg havde ingen tidsfornemmelse overhovedet :)

MELANIE D. sagde ...

Lige præcis, den virkelig fantastisk :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...