Søg på bloggen

mandag, november 15, 2010

F...

Mig med kærestens militærhue - BARET, må jeg hellere sige. Øv, han tog tilbage til Aalborg igår...
Åh, f... hvor irriterende - jeg har mistet nøglen til mit skab på mit arbejde PÅ MIT ARBEJDE, altså dernede idag. Det er helt sikkert nogle af børnene som har taget den, da jeg nogle gange lægger den på en hylde....
RØV irriterende, for det betød så at jeg ikke ku' få fat i min taske, da jeg skulle lukke. Så nu ligger mine nøgler, p-piller og værst af alt MOBIL nede i skabet.. ÅH! Og kender I det, at man straks regner med at få en masse helt vildt vigtige opkald og sms'er om sladder osv, så snart man ikke har sin mobil på sig. 
Hm, men egentlig er det værste nok at mine p-piller ligger i tasken, for jeg skal jo ha' en i aften.. så det blir nok noget værre rod - håber jeg har en ekstra pakke liggende..

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...