Søg på bloggen

søndag, november 28, 2010

1. advent






ZHIT - det er dårlig stil at der går så lang tid mellem hver indlæg, når man kun lige er begyndt i den her 'bloggeverden', men jeg har simpelthen haft så mange ting at se til, og så har jeg desuden glemt mit kamera 8/10 gange, når jeg har været nogle steder. FLOT Melanie!
Men idag har jeg simpelthen husket at tage kameraet med, da vi var hos min mors venner og lave juledekorationer og hygge i dagens anledning, så nu vil jeg skynde mig at lave dette indlæg (det første juleindlæg), så jeg kan hoppe hen under dynen sammen med A (som i min kæreste) og se I Am Legend færdig (og nøj, hvor er jeg glad for jeg ikke sover alene idag!!!)
Håber i alle har haft en fantastisk 1. advent! :)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...